آخرین اخبار
کد مطلب: 80069
رسوايي بزرگ امارات در غزه+عکس
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1744

به گزارش سلام لردگان،  به نقل از عصرامروز، منابع آگاه در جنبش حماس، اطلاعاتي ارائه کرده اند که خبر اخير بزرگ ترين رسوايي امارات در غزه مبني بر جاسوسي براي اسراييلي ها را تاييد مي کند.


اين منابع از داخل غزه، در گفت و گو با "الجمهور" تاکيد کرده اند: تيم ?? نفره پزشکان اماراتي که به بهانه داير کردن بيمارستان ميداني بدون هيچ گونه مخالفتي از سوي مصري ها وارد نوار غزه شده بودند، صبح روز يک شنبه بدون هر گونه هماهنگي و در اقدامي ناگهاني از طريق گذرگاه رفح نوار غزه را ترک و تمام تجهيزات خود را رها کردند.

به گفته اين منابع، کادر به ظاهر "پزشکي" امارات، زماني تصميم غير منتظره اي براي ترک نوار غزه گرفت که، دستگاه امنيتي جنبش حماس با قاطعيت ثابت کرد همه اعضاي اين تيم اماراتي براي رژيم صهيونيستي کار مي کرده اند و ماموريت اصلي آنها در نوار غزه جمع آوري اطلاعات درباره گردان هاي عزالدين قسام و سکوهاي پرتاب موشک و در نهايت انتقال اين اطلاعات به اسراييلي ها بوده است.

به گفته اين منابع، در نتيجه تحقيقات مفصل دستگاه امنيتي حماس مشخص شده است که تعدادي از اعضاي تيم پزشکي امارات، از افسران عالي رتبه دستگاه امنيتي ابوظبي هستند.


 

اين منابع خاطرنشان کردند که انتشار جزييات اين رسوايي، ابوظبي را وادار کرد که براي مهار اين رسوايي، از طريق "محمد دحلان"، مشاور امنيتي "محمد بن زايد" وليعهد ابوظبي، تماس هاي فشرده اي را با رهبران حماس برقرار کنند.

"دحلان و شماري از رهبران جنش فتح نزدک به دحلان، براي مهار اين رسوايي با رهبران حماس تماس گرفته اند."

بنابراين يک منبع نزديک به جنبش حماس به پايگاه خبري "الجمهور" گفت: دحلان و شماري از رهبران جنش فتح نزدک به دحلان، براي مهار اين رسوايي با رهبران حماس تماس گرفته اند.

منبع ديگري افزود: "سفيان ابو زايده" يکي از اعضاي ارشد جنبش فتح و نزديک به دحلان در تماس با رهبران جنبش حماس از آنها خواسته است که جزييات ماجراي کادر هلال احمر امارات در غزه را فاش نکنند.

"براء الرنتيسي" فرزند عبدالعزيز الرنتيسي از رهبران فقيد جنبس حماس، صحت اطلاعاتي را که پايگاه الجمهور در خصوص رسوايي امارات به دست آورده است، تاييد کرد و گفت: مقاومت فلسطين يک شبکه جاسوسي اماراتي را شناسايي کرده است و کادر به ظاهر پزشکي امارات پس از دريافت هشدار امنيتي از سوي طرف هاي ذي ربط در غزه فورا اين منطقه را ترک کرد.

وي افزود: ما مطمئن شديم که تيم اماراتي يک تيم اطلاعاتي جاسوسي بوده است که عبدالفتاح السيسي به آنها اجازه ورود به نوار غزه داده بود تا براي رژيم صهيونيستي، اطلاعاتي درباره مقاومت و سکوهاي پرتاب موشک، جمع آوري کنند.

"ابراهيم حمامي"نويسنده و تحليگر سياسي فلسطيني نزديک به جنبس حماس گفت: حماس و مقاومت تصميم گرفته اند عليه اشغالگران و همه پشتيبان هاي عربي و غير عربي آنها وارد ميدان شوند.

وي خاطرنشان کرد: اين بار برخورد حماس با گذشته کاملا متفاوت است زيرا، دعوت سفر به قاهره را نپذيرفته، نقش جاسوسي امارات در غزه را فاش کرده است و همواره بر شرايط مقاومت براي قبول آتش بس پافشاري مي کند.

يک منبع مشابه ديگر در نوار غزه به "الجمهور" گفت: هدف از راه اندازي بيمارستان ميداني تيم اماراتي در کنار بيمارستان الاقصي در دير البلح، اين بود که بزرگ ترين لانه جاسوسي را در نوار غزه به نفع رژيم اشغالگر داير کند.

"هدف از راه اندازي بيمارستان ميداني تيم اماراتي در کنار بيمارستان الاقصي اين بود که بزرگ ترين لانه جاسوسي را در نوار غزه به نفع رژيم اشغالگر داير کند."

پيشتر رسانه هاي فلسطيني فاش کردند که گردان هاي قدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي فلسطين، به گردان هاي قسام اطلاع دادند که يک شهروند فلسطيني به آنها گفته است، يکي از اعضاي تيم هلال احمر امارات در صدد به دست آوردن اطلاعات درباره سکوهاي پرتاب موشک مقاوت بوده و تلاش کرده است که از شهروندان فلسطيني اطلاعات دقيق در اين خصوص به دست آورد و به اين ترتيب طرف هاي فلسطيني وارد عمل شده اند.

خاطرنشان مي شود که جمع آوري اطلاعات درباره مکان هاي پرتاب موشک مقاومت فلسطين براي رژيم صهيونيستي بويژه از زمان بازداشت و قتل شمار زيادي از جاسوسان به دست نيروهاي امنيتي حماس، بسيار حايز اهميت است و به نوشته روزنامه صهيونيستي هاآرتص، رژيم اشغالگر اينک از کمبود شديد اطلاعات درباره غزه رنج مي برد.

"روزنامه صهيونيستي هاآرتص: رژيم اشغالگر اينک از کمبود شديد اطلاعات درباره غزه رنج مي برد."

سايت "الجمهور" خاطرنشان کرد: اندک بودن اطلاعات، عنصر غافلگير کننده اقدامات قسام و توسعه توانمندي هاي فني آن، دستگاه هاي امنيتي و نظامي رژيم صهيونيستي را دچار آشفتگي شديد کرده و به همين علت صهيونيست ها دست به دامن دستگاه هاي امنيتي کشورهاي عربي دوست، شده اند تا آنها را در اين زمينه ياري کنند.

انتهاي پيام

 

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس